IKEA Notícies

notícies

Ingvar Kamprad per primera vegada presentat una declaració d'impostos en la quantitat d'al voltant de 1,9 milions d'euros, el que és 17,7 milions de corones sueques. Aquesta és la primera declaració durant molts anys després de sortir de Suècia Kamprad - per tot l'any 42. Segons l'informat per l'AFP i Dagens Nyheter, de es acredita la quantitat total de corones de 6 milions impostosDe la quantitat declarada 6 milions de corones es van gastar en els impostos.

Es continua el seu treball amb èxit de la nova plataforma anomenada "Vmestokafe"Que es pot visitar tots els dies en qualsevol Moscou i Sant Petersburg. L'essència del projecte és el lloguer d'espai de la cuina per tal de preparar un àpat per celebrar la data històrica, cita romàntica, i només un passatemps agradable. La plataforma inclou 06:00 cuinesEquipat amb electrodomèstics, estris de cuina i un conjunt específic de productes. El lloc del projecte permet a la reserva lliure (Dijous - una setmana d'antelació, amb 12: 00) a través El lloc oficial. El lloc de temps de treball - dia - 13.00 -16.00 i per 19 23 hores a les tardes.

Els plans per crear fins a 14 milions de nous llocs de treball durant el proper any, el grup de mobles sueca IKEA Espanya, i la quantitat de botigues es duplicarà per 2025. La informació prové del cap de la divisió ibèrica d'IKEA - Tolga Onsu. Anteriorment va ser cap de vendes del grup a Suècia, llavors director adjunt d'unitats d'IKEA en els mercats d'Espanya i Portugal.

Setmana de la Moda a MilàSegons Fashionmag, IKEA va debutar amb èxit a la Fashion Week de MilàQue va introduir dues col·leccions de moda. productes regles Giltig и Svartån es van crear amb la participació de dos reconeguts dissenyadors: Katie Eary del Regne Unit i Martin Bergström (Suècia). Els productes d’aquestes col·leccions sortiran a la venda el 2016.

3.6666666666667 1 1 1 1 1 Valoració de 3.67 (3 Vots)

Política de devolució d'IKEADes del començament de la caiguda del fabricant suec ha canviat la política retorn i l'intercanvi dels béns venuts. Ara, els clients seran molt més capaços de retornar els béns adquirits sense haver de gastar un munt de temps que no ho és. Així, en les noves condicions dels aficionats a fer compres a IKEA se li donarà l'oportunitat de fer intercanvi o retornar gairebé qualsevol element comprat durant un any natural. Però aquesta regla només s'aplica als productes que no estaven en ús.