IKEA Notícies

notícies

representant AO "KAZNEX INVEST", Aigerim Zhusupova, ha anunciat la disponibilitat immediata d'en botigues IKEA catifes kazakhs, que el fabricant és l'empresa LLP "bola Tèxtils". Aquesta empresa produeix 5 milions de peus quadrats. m catifes i moquetes anualment. Avui en dia, la companyia també està treballant en l'exportació i 30% de la producció va als mercats dels països de la CEI: Rússia, Bielorússia, Ucraïna, i del Kirguizistan i Armènia.

Molt sovint, l'empresa té IKEA enquestes entre els russos. En una de les pròximes enquestes fabricant suec va tractar de trobar la manera de relacionar-se amb la qüestió de la disposició dels russos de casa seva. L'enquesta va ser realitzada conjuntament per l'Institut i la investigació de mercat GfK. IKEA ha tractat de trobar la manera de canviar l'actitud de Rússia als habitants de la casa per 15 anys. 78% dels enquestats va dir que la seva atenció a casa ha augmentat de forma espectacular, 67% va dir que ara casa reflecteix les seves aficions i interessos personals.

L'enquesta va mostrar que 100% dels enquestats en els últims anys 15 res va canviar en interior seu apartament. 35% d'ells han canviat la situació, mobles i accessoris actualitzat comprat. 47% ho va fer parcialment, deixant alguns elements de l'antiga situació. 87% anual fer la compra d'una casa, encara que sigui mínima. 63% fer canvis en l'entorn de la llar menys - un màxim d'una vegada durant anys 4-5.

Des que la companyia 2016 IKEA nou any va introduir una gamma actualitzada de productes per decoració de la finestra. Aquest i cortines i cortines i persianes de seguretat, que no estan equipats amb un cordó o cordons si està present, que estan ben ocults a l'interior de l'estructura. Al capdavant del projecte - la pregunta seguretatPer tant els productes d'IKEA compleixen amb tots els estàndards de qualitat i seguretat i regulacions ambientals. Aquest compliment es comprova abans de la producció de la mercaderia, així com després. Durant els elements d'inspecció s'avaluen per determinar la presència de possibles riscos i perills per identificar i garantir la seguretat de l'operació. Això es deu, entre altres coses, la cura dels nens, perquè persianes amb cordes podria proporcionar una amenaça per a la vida i fins i tot provocar asfíxia.

Per davant de la més bella de festa, primer dia de festa de la primavera - 8 març. En previsió d'aquest dia, tots els regals de compra desconcertat per les seves esposes, mares, àvies, col·legues, i simplement aquells que els agrada fer alguna cosa agradable. IKEA ha ofert regals a 8 de març, que es pot seleccionar en el catàleg.

Segons RIA "Novosti", que es refereix, al seu torn, Aslan Tkhakushinov - Cap de la regió, a la República d'Adygea s'ampliarà IKEA espai al detall. ampliació prevista d'espai al detall en dues ocasions, en aquest moment ja es va iniciar abans de l'obra, segons l'informat per la direcció de la filial sueca de la detallista - l'empresa "IKEA MOS".