ruenfrdeites

Notícies ikea-club.org

IKEA-CLUB.ORG

4 1 1 1 1 1 Valoració de 4.00 (10 Vots)

Servei comparar els preus dels productes d'IKEA països razlinchyhBenvolguts visitants, el nostre equip és ara el plaer de presentar el nostre nou servei - Comparar preus dels productes d'IKEA a diferents països. Tots estem units afecte per als productes i serveis d'IKEA que ajudaran a tots nosaltres obtenim de les compres no només és divertit, sinó també en certes circumstàncies estalviar diners.

4.5 1 1 1 1 1 Valoració de 4.50 (4 Vots)

Feliç Any NouAbans de l'Any Nou segueix sent molt poc temps, aviat colpejar a cada casa. En el nou any volem començar una nova vida, omplint-la de noves idees, somnis i plans per al futur. any nou - No és només un dia de festa, és una gran oportunitat per fer la vida millor, reflexionar sobre l'escenari ja ha passat, fer els ajustos necessaris si cal. És hora d'un canvi, que estem a l'espera, només hem de mirar de prop. No és d'estranyar que diuen: "Com celebrar l'Any Nou, així que passi ell." Per tant volem que coneguis 2014 Any del cavall amb un gran estat d'ànim, una gran quantitat de positivitat i esperança només per a la bella i molt bona.

1 1 1 1 1 Valoració de 0.00 (0 Vots)

Home amb la càmeraAlguna vegada has pensat en el que els seus mobles IKEA pot adquirir sobtadament un aspecte completament nou, sense canviar les seves capacitats funcionals? El fet que no pot ser "just mobles", sinó una obra d'art modern, on es dorm, o que les seves pertinences?

Tot i que a tots ens agrada perfecta en la seva senzillesa Diari taules LACK, pràctic prestatges BILLY, Emmagatzematge convenient EXPEDITSovint estem tan ansiosos d'aquests mobles per a la llar i familiars favorites adquirit de sobte una forma completament nova - aparença, Que correspon al nostre estat d'ànim i la nostra imatge del món. N'hi ha prou per a ells trobar una nova representació visual i que donen compte d'aquesta idea a la pràctica.

1 1 1 1 1 1 Valoració de 1.00 (4 Vots)

Continua per anar catàlegs d'IKEA per a l'2013 any. Com sempre, després que el directori principal de sortida, després d'un temps IKEA produeix diversos catàlegs temàtics. Any rere any, la seva composició es manté pràcticament inalterat i segueix sent gairebé sempre el mateix. Aquest any, IKEA, excepte pel catàleg principal, IKEA ha introduït un 5 temàtica:

• Cuina i electrodomèstics 2013
  • Besta sistema universal hranicheskim 2013
  • armaris 2013
  • Banys 2013
  • Matalassos, coixins, mantes 2013
Descarregar el catàleg es pot en una pàgina especial: Catàleg IKEA 2013.

IKEA-CLUB_signature

Recomanem ...