Notícies ikea-club.org

IKEA-CLUB.ORG

Servei comparar els preus dels productes d'IKEA països razlinchyhBenvolguts visitants, el nostre equip és ara el plaer de presentar el nostre nou servei - Comparar preus dels productes d'IKEA a diferents països. Tots estem units afecte per als productes i serveis d'IKEA que ajudaran a tots nosaltres obtenim de les compres no només és divertit, sinó també en certes circumstàncies estalviar diners.

Feliç Any NouAbans de l'Any Nou segueix sent molt poc temps, aviat colpejar a cada casa. En el nou any volem començar una nova vida, omplint-la de noves idees, somnis i plans per al futur. any nou - No és només un dia de festa, és una gran oportunitat per fer la vida millor, reflexionar sobre l'escenari ja ha passat, fer els ajustos necessaris si cal. És hora d'un canvi, que estem a l'espera, només hem de mirar de prop. No és d'estranyar que diuen: "Com celebrar l'Any Nou, així que passi ell." Per tant volem que coneguis 2014 Any del cavall amb un gran estat d'ànim, una gran quantitat de positivitat i esperança només per a la bella i molt bona.

Home amb la càmeraAlguna vegada heu pensat que els vostres mobles IKEA poden tenir un aspecte completament nou durant la nit sense canviar-ne la funcionalitat? Que pot esdevenir no només "mobles", sinó una peça d'art moderna on dormir o guardar les seves coses?

Tot i que a tots ens agrada perfecta en la seva senzillesa Diari  taules LACK, pràctic prestatges BILLY, Emmagatzematge convenient EXPEDIT, sovint volem que aquests objectes interiors familiars i estimats prenguin de sobte una forma completament nova: aparençaque coincideix amb el nostre estat d'ànim i la nostra imatge del món. N’hi ha prou amb trobar-los una nova plasmació visual i posar en pràctica aquesta idea.

Continua per anar catàlegs d'IKEA per a l'2013 any. Com sempre, després que el directori principal de sortida, després d'un temps IKEA produeix diversos catàlegs temàtics. Any rere any, la seva composició es manté pràcticament inalterat i segueix sent gairebé sempre el mateix. Aquest any, IKEA, excepte pel catàleg principal, IKEA ha introduït un 5 temàtica:

• Cuina i electrodomèstics 2013
  • Besta sistema universal hranicheskim 2013
  • armaris 2013
  • Banys 2013
  • Matalassos, coixins, mantes 2013
Descarregar el catàleg es pot en una pàgina especial: Catàleg IKEA 2013.

IKEA-CLUB_signature