IKEA Notícies

notícies

La prohibició de la venda MalmIKEA retira 27 milions de calaixos de la col·lecció MalmDesprés es va informar de la mort dels nens. Associació de seguretat per al consumidor als Estats Units, juntament amb el consorci suec IKEA instar la gent d'Amèrica, que han comprat un moble amb calaixos de la col·lecció de productes IKEA Malm, a no utilitzar els mobles, si no hi ha un arxiu adjunt a una superfície estable.

Finançar IKEA 2014D'acord amb la base de dades "SPARK-Interfax," estructura russa d'IKEA en l'últim any han accelerat el ritme de creixement dels ingressos. Per exemple, la companyia dels ingressos "Ikea Home" va créixer un 17% per a l'any anterior i va ascendir a 94,2 mil milions de rubles. La utilitat bruta lucre augment de 12,4%, que és 29,5 milions de rubles, i els guanys de les vendes (en altres paraules - benefici operatiu) - va pujar fins 11,3 milions de rubles (en percentatge - 3,4%). El benefici net va créixer un 2% (7,98 mil milions de rubles.).

Centre comercial IKEA fotoIKEA ha acordat amb l'oficina de l'alcalde de Moscou sobre la construcció de tres hipermercats. Menys de 15 anys com el fabricant de mobles suec va ser capaç de "trencar" a Moscou. De moment, la construcció de tres van estar d'acord hipermercats el cost total de la infraestructura 50 mil milions de rubles. es va signar l'acord de cooperació entre el Govern de Moscou i el rus IKEA "filla" - "IKEA Mos". La notícia va ser confirmada per representants de l'empresa i el vicealcalde de Moscou, que s'ocupa de les relacions de propietat i de la terra i de la política econòmica, - Natàlia Sergunina.

punt de recollida per al reciclatgeAl centre comercial "mega Khimki"No va ser una innovació: el punt de recollida per al reciclatge va obrir. Abans d'això, al costat de la botiga durant un mes i mig té un punt de recollida per al reciclatge de temps, però es va decidir establir una permanent, com acció Vaig gaudir d'una força alta demanda. punt d'ubicació per al reciclatge - Aparcament del centre comercial Mall "Khimki".

IKEA LituàniaA la tardor, en 2015 Klaipeda iniciar centre de treball, el que proporcionarà serveis a petició, així com la producció de productes i accessoris d'IKEA. La informació s'ha donat a conèixer a través del portal Delfi.lt. Com tots sabem, al centre comercial de Vilnius ja compta amb aquesta empresa, però un representant de les empreses islandeses anomenada Felit, que és un fabricant suec d'operador de la botiga Vilnius- Johannes Johannesson - va dir que la necessitat d'obrir una nova oficina.