IKEA informació

Sobre IKEA

Aquí vam començar a preguntar-nos quan la botiga IKEA s'obre en una o altra ciutat de Rússia. Així que vam decidir crear una taula amb 20 les ciutats més poblades de Rússia i per la presència de les botigues IKEA. El que va sortir d'ell, es pot llegir en.

logoLes vendes totals de Grup IKEA en l'exercici fiscal van augmentar un 2011 6,9% - fins 24.7 milions d'euros. Els ingressos, incloent les vendes i els ingressos derivats de l'arrendament de béns arrels comercials van ascendir a 25.2 milions d'euros. Gràcies a majors vendes i una millor estructura de costos, el benefici net de la companyia en comparació amb l'any passat va augmentar en 10,3% - fins 2,97 milions d'euros. Tot i l'augment dels preus de les matèries primeres, IKEA ha reduït el preu al detall de 2.6%, la qualitat dels productes ha millorat. El benefici net en l'exercici fiscal 2011 10,3% es va elevar a 2,97 milions d'euros.
1. Un de cada tres europeus que viuen ara concebut en llits d'Ikea.
2. Si tot el Mobles aquest fabricant posar l'un de l'altre, llavors serà possible arribar a la lluna.
3. Si totes les persones que treballen en la indústria manufacturera mobles establir-se en un lloc, que es durà a tota la ciutat.

En general, quan s'avalua un tema en particular, incloent els mobles, venim de la seva posterior utilització. No obstant això, hi ha un altre aspecte que no pot ser ignorat, especialment si vostè tria els mobles i especialment la cuina. Gairebé totes les cuines modernes es lliuren desmuntats i muntats ja al seu lloc. IKEA no és una excepció, també ven la seva cuina sense muntar en caixes de cartró ordenades. Fins i tot hi ha tota una línia d'acoblament del negoci de cuines. Normalment, el preu de construcció depèn del cost de l'ordre i 10 per cent dels preus dels aliments.

Llavors per què aquesta conversa d'apilament dels aliments? I el fet que en general la qualitat dels mobles de cuina es pot avaluar en l'etapa del seu muntatge: No coincideix exactament amb les dades bàsiques, maquinari de qualitat, els accessoris forat coincidència prosverelennyh, etc. Què és el que diuen dels col·leccionistes de mobles de cuina IKEA?

A Internet una gran quantitat de diferents opinions, ochet etc. Sobre IKEA. Alguns d'ells són positius, altres són negatius, el tercer - neutre. La majoria de les crítiques afecten a cap aspecte particular, com per exemple: "No m'agrada la cuina d'IKEA, perquè són massa ...". O viceversa: ".. Estic molt content amb tovalloles d'aquests nens són tan suau i no perd la seva forma de la roba" Però és una revisió. A continuació, ens agradaria presentar a una nena d'una nota a visitar la botiga IKEA.