IKEA informació

Sobre IKEA

Hàbits a la cuina a EstocolmIKEA va realitzar un estudi sobre com cuinar els hàbits i el comportament dels residents a la cuina Estocolm и Moscou. Les investigacions demostren que les persones que viuen en diferents ciutats tenen diferents hàbits. Per exemple, els moscovites se senten més segurs quan es cuina i, en general, com per cuinar més dels residents d'Estocolm sobre 11%. Proveu una cosa nova de delícies culinàries, sorprenentment, igual que els residents d'ambdues ciutats en la mateixa mesura - 57% dels enquestats. Cases més persones s'estan preparant a Estocolm, no a Moscou, encara que pel que sembla, hauria de ser tot el contrari. Però la diferència no és molt gran - en 9%. Ajuda als pares a la cuina tenen més de moscovites, amb un percentatge de 60% a 52% a Estocolm.

Imatge valor IKEA 2,5 milions d'euros fotoprankerov grup d'equip "LifeHunters" va organitzar una concentració al Museu d'Art Modern d'Arnhem (Holanda). Aquests senyors han comprat a la botiga IKEA un interior d'euros de costos 10 pintura i posar-lo en un museu.
Abans que els visitants del museu van aparèixer "obra mestra" d'art modern d'una de les més "talent" i els artistes contemporanis "prometedores" - IKE Andrews. els visitants del museu agitats seriós van començar a lloar aquest "obra mestra" i avaluar el "quadre". Com a resultat de les pintures golosavaniya cost va variar de fins a 1000 2,5 milions d'euros.

KastrulUn cop al nostre lloc, hem dedicat els nostres lectors la història de l'origen del nom dels productes del catàleg d'IKEA. També hi ha exemples citats de curiositats lingüístiques que van sorgir sobre aquesta base. Llegiu sobre això pot ser aquí... I a principis de desembre la col·lecció es va reposar amb una curiositat més. Un cullerot i un cassó anomenats KASTRULLAixò va provocar immediatament la reacció de l'usuari a Internet.

Conill en un barretSi es parla de, vostè té èxit. Si la paròdia, que són doblement reeixida. Aquestes paraules sobre l'empresa poma. Recentment comercials registrades amb l'empresa, s'han utilitzat per tal de posar en pràctica l'anomenada màrqueting viral. Així IKEA es va unir a les files dels trolls "bon caràcter", el suport a la propagació del virus.

Els gossos calents d'IKEAcomercialització "gossos calents"- La idea és completament Ingvar Kamprad, fundador d'IKEA. Com es van fer tan populars? Quin és el secret d'un moviment de màrqueting? Anem a tractar de "trencar cap avall" i per entendre l'essència de la qüestió. Potser algú de vostès només per satisfer el seu interès, i potser algú la sort de provar la teoria a la pràctica.