IKEA Notícies del món

IKEA en el món

IKEA Marca es va vendre per $11,2 mil milions. L'amo anterior, registrada a Lishtenshteyne Fons de la Fundació Interogo ha cedit els drets a la marca holandesa Sistemes d'Inter IKEA - Una filial de la preocupació de mobles sueca. De fet Interogo Fons de la Fundació posseeix fundador d'IKEA, Ingvar Kamprad. Així que, de fet, IKEA ha venut la seva pròpia marca.

Aviat començarà el 58è Festival Internacional de Publicitat de Cannes Lions. Segons el servei de premsa del festival, aquest any la companyia de mobles IKEA rebrà el premi en la categoria "Anunciant de l'any". Amb la qual cosa el felicitem.

D'acord amb el diari Frankfurter Allgemeine Zeitung, en anys 1980 IKEA ha utilitzat el treball dels presos cubans en 1980-s.

Segons el diari, en referència als documents dels arxius del Ministeri de Seguretat de l'Estat de la RDA, mobles, fabricats a les presons cubanes, i més tard va partir a les botigues IKEA a Alemanya de l'Est.

L'any 2013 a Vilnius, s'obrirà la primera botiga IKEA en els països bàltics. Les inversions en el complex més gran en el comerç de mobles Bàltic poden fer 47 milions d'euros. Això escriu el diari de Lituània Verslo? Inios.
empresa constructora, controlada per Shari Arison, va vendre 50% del seu terreny per al centre comercial "Gran Krayot" en la intersecció de Kiryat Ata (prop de Haifa), l'empresa "Ikea-Israel", propietat de Mateu Bronfman. En la intersecció de Kiryat Ata a Israel seran la tercera botiga de mobles per a la llar i el disseny de la xarxa d'IKEA de Suècia.