IKEA Notícies del món

IKEA en el món

Imatges d'IKEAIKEA i el Fons de les Nacions Unides per a la Infància han tornat a decidir fer del món un lloc més amable. Què vol dir? El fabricant suec convida tots els clients de les botigues IKEA a participar-hi caritat l'acció, que se celebra tradicionalment cada any. Aquest any se celebrarà sota el títol “Ajudar els qui somien aprendre”. Cada peluix o llibre infantil comprat entre el 27 d’octubre de 2013 i el 5 de gener de 2014 a les botigues IKEA ajudarà IKEA a transferir uns 40 rubles (un import equivalent a 1 euro) al Fons per a la Infància (UNICEF) per donar suport a diversos projectes educatius.

Catàleg IKEA MobileInesperat va ser la notícia de comiat a imprès catàleg de l'empresa per a tots els fans d'IKEA xarxa de productes de comerç. Segons la publicació Reptes, aCOMP Aniés va arribar a la decisió de deixar de produir el seu directori... Prèviament catàleg d'IKEA Té un tiratge de gairebé 200 milions de còpies i es distribueix per tot el món, i hi ha al voltant de 38, amb la publicació de més que el llenguatge 27-I. Però tan aviat com ell havia desaparegut del mercat.

IKEA - FinancesSegons l'agència Reuters, l'última financer any (de 12 mesos a 31 d’agost de 2013) l’empresa IKEA va augmentar les seves vendes un 3,1%. Segons la informació final, van ascendir a 27,9 milions d’euros. Segons MarketWatch, les regions distintives en aquest sentit s’anomenen Rússia i Xina. El mercat nord-americà tampoc no va estar malament en termes de millora de la situació del mercat. En comparació amb l’any passat, les vendes van augmentar un 1,8% en termes anuals. IKEA ha aconseguit ampliar el seu segment de mercat a gairebé totes les regions, a excepció del sud d’Europa. Això s’explica per El Grup IKEA segueix augmentant la seva quota de mercat en tots els mercats mundials, i el mercat del sud d'Europa es veu influïda per actual econòmic situació.

En el camí a IKEA a VilniusObert a Vilnius primera botiga fabricant de mobles suec IKEA al Bàltic, representa aproximadament el 5% de tots els mobles IKEA fabricats a Lituània. La botiga, construïda en un temps rècord –menys d’un any–, es troba al costat de l’aeroport de Vílnius. La superfície total del centre comercial és de 26 mil m2 i el pàrquing per a hostes està dissenyat per a mil places.

Com informa Reuters, una cadena de botigues d'articles i mobles per a la llar IKEA va començar a vendre solar en els punts de venda del Regne Unit. Durant el proper any, els nous productes han de ser als centres comercials d'IKEA rang al Regne Unit. Ja seleccionada botiga, on per primera vegada per començar la implementació de panells solars - IKEA Southampton.