IKEA Notícies del món

IKEA en el món

IKEA anys 10 a IsraelGuia israelià unitat IKEA va anunciar l'obertura d'una altra sucursal, que es troba a la cruïlla Kiryat Ata, A prop de la ciutat de Haifa. La data va marcar l'obertura d'una sucursal a de març de 11. Segons els analistes, aquest any, aquesta branca amb els empleats 1200 atendrà aproximadament 5,4 milions de consumidors. Introduït gamma de productes és molt gran - més de 25 milions de noms i col·leccions dels dissenyadors 14.

interior EXPEDITL'empresa IKEA va anunciar no molt agradable notícia per als aficionats del fabricant suec. La companyia va decidir parar la producció i les vendes EXPEDIT sèrie de prestatgeriesQue són tan estimat pels consumidors i han guanyat en popularitat. Naturalment, aquesta notícia va arribar aficionats cadena de botigues IKEA no és del seu grat. La xarxa social Facebook, fins i tot Va aparèixer comunitatEls membres mostren la cura de l'abolició de decisions "incòmodes" de la gestió de l'empresa. I aquests enemics, ni més ni menys que un 20 mil. Però, de fet, l'eliminació dels bastidors EXPEDIT la producció no només va ser veritat. La seva serà reemplaçat per una nova sèrie de prestatges, gairebé similar, anomenat Kallax.

ajudar els refugiatsNo és la primera vegada que l'empresa IKEA manté esdeveniment de caritat. En aquest moment, es titula "Per a la vida dels refugiats es va fer més lleuger". Tots els visitants de les botigues i centres comercials de IKEA poden prendre part en ella. Tothom que ha comprat almenys una bombeta en una sèrie de productes ledare durant el període de febrer a 3 29 de març d'aquest any, a les botigues dels fabricants de mobles sueca, serà capaç d'enumerar per IKEA ACNUR - Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats rubles, que és 45 l'equivalent d'euros 1. Els fons recaptats seran destinats a l'organització de la il·luminació dels camps de refugiats existents en Sudan, Etiòpia, Txad, Jordània i Bangla Desh.

Banderes d'IKEAEls analistes financers IKEA resumir l'any passat. Eren prou significativa, d'altra banda, abans que la companyia va obrir nous horitzons. Anem a veure el que van fer. Així, per 2013 any, d'acord amb la gestió de l'empresa, ingressos Es va incrementar en 3,2%, en comparació amb l'any fiscal anterior. beneficis de l'empresa va ascendir a 28,5 milions d'euros, incloent-hi la Federació de Rússia van augmentar les seves vendes 18%.

accessoris Smiley una opinióIKEA ha anunciat oficialment que seria reemborsat paret accessoris una sèrie de productes smiley pel seu perill per a la vida dels nens. Associated Press ho va informar l’11 de desembre d’aquest any. La raó per recordar les làmpades SMILA són dos casos als països europeus, quan els nens d’un any mentre jugaven es van embolicar amb un cable d’alimentació de la làmpada. En ambdós casos, els nens van arrossegar el cable del llum de paret al bressol. En un dels casos, el nen es va salvar, en el segon, el nadó va morir asfixiat.