IKEA Notícies del món

IKEA en el món

1 1 1 1 1 Valoració de 0.00 (0 Vots)

La prohibició de la venda MalmIKEA retira 27 milions de calaixos de la col·lecció MalmDesprés es va informar de la mort dels nens. Associació de seguretat per al consumidor als Estats Units, juntament amb el consorci suec IKEA instar la gent d'Amèrica, que han comprat un moble amb calaixos de la col·lecció de productes IKEA Malm, a no utilitzar els mobles, si no hi ha un arxiu adjunt a una superfície estable.

4.5 1 1 1 1 1 Valoració de 4.50 (2 Vots)

IKEA LituàniaA la tardor, en 2015 Klaipeda iniciar centre de treball, el que proporcionarà serveis a petició, així com la producció de productes i accessoris d'IKEA. La informació s'ha donat a conèixer a través del portal Delfi.lt. Com tots sabem, al centre comercial de Vilnius ja compta amb aquesta empresa, però un representant de les empreses islandeses anomenada Felit, que és un fabricant suec d'operador de la botiga Vilnius- Johannes Johannesson - va dir que la necessitat d'obrir una nova oficina.

Edifici al centreIKEA ha presentat el seu nou concepteLa qual cosa, segons el director del Grup IKEA Peter Agnefellya ha d'atreure els clients a les botigues. Anteriorment, centres comercials propietat de l'empresa, que es troba a prop de les carreteres i creus. No obstant això, la direcció de la companyia ha decidit que les persones que viatgen en el transport públic també seran interessants per visitar les botigues IKEA. El concepte es va introduir en HamburgAlemanya.

1 1 1 1 1 Valoració de 0.00 (0 Vots)

Ecologia IKEABusiness IKEA es va convertir completament independent d'energia, després que el sistema es va introduir en la tercera molí de vent central elèctrica. Avui en dia ja es va construir turbines eòliques 46 a Suècia. IKEA ha anat seguint els passos de la també canadenca, que van introduir una experiència similar a l'any 2014. L'electricitat es produeix per les necessitats operatives de la companyia a partir de fonts renovables.