IKEA Notícies del món

IKEA en el món

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)

A les botigues IKEA situades a Birmingham, Glasgow i Grace va començar a donar-se compte panells solars per teulades. Fabricació i instal·lació d'IKEA està ajudant a posar en pràctica una de les empreses més famoses en el mercat de l'energia solar - Solarcentury. IKEA creu que les fonts d'energia renovables - és el futur.

Que es va conèixer el resultat d'un dels més populars concursos de disseny en el món, que se celebra cada any a Alemanya. Aquest any el treball 5200 competència ha estat preparat. IKEA també, per tradició, va prendre part en la competició i va ser guardonat amb el premi a la col·lecció de taules Lisabö, així com per al panell de cocció per inducció sèrie TILLREDA. Nominat en què va guanyar IKEA, que es va dur a terme sota el nom de "Disseny Industrial".

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)
L'any 2017 IKEA obre la seva primera botiga a l'Índia Hyderabad. Es tracta d'un enorme centre de la zona comercial, en l'estil habitual d'IKEA, incloent un restaurant i un parc infantil. S'espera que l'obertura de la segona meitat de l'any 2017. De moment, com a llocs potencials dels centres comercials de la companyia també s'ocupa de ciutats com Delhi, Mumbai i Bangalore. En el llarg termini per a l'any 2025 Índia Es 25 botigues.

Des que la companyia 2016 IKEA nou any va introduir una gamma actualitzada de productes per decoració de la finestra. Aquest i cortines i cortines i persianes de seguretat, que no estan equipats amb un cordó o cordons si està present, que estan ben ocults a l'interior de l'estructura. Al capdavant del projecte - la pregunta seguretatPer tant els productes d'IKEA compleixen amb tots els estàndards de qualitat i seguretat i regulacions ambientals. Aquest compliment es comprova abans de la producció de la mercaderia, així com després. Durant els elements d'inspecció s'avaluen per determinar la presència de possibles riscos i perills per identificar i garantir la seguretat de l'operació. Això es deu, entre altres coses, la cura dels nens, perquè persianes amb cordes podria proporcionar una amenaça per a la vida i fins i tot provocar asfíxia.

Ingvar Kamprad per primera vegada presentat una declaració d'impostos en la quantitat d'al voltant de 1,9 milions d'euros, el que és 17,7 milions de corones sueques. Aquesta és la primera declaració durant molts anys després de sortir de Suècia Kamprad - per tot l'any 42. Segons l'informat per l'AFP i Dagens Nyheter, de es acredita la quantitat total de corones de 6 milions impostosDe la quantitat declarada 6 milions de corones es van gastar en els impostos.