IKEA Umranie

operacions sobre el terreny

Istanbul

IKEA Umranie

2.0 /5 Avaluació (5 vots)

Descripció

A 2005, es va obrir la primera botiga IKEA a Istanbul. L'àrea de la botiga és 31977 metres quadrats. Aquesta és la botiga IKEA més gran d'Istanbul. IKEA Umranie es troba al costat del centre comercial. Hi ha un aparcament gratuït amb instal·lacions per a persones amb discapacitat. La botiga IKEA, un club infantil i un restaurant obren set dies a la setmana.

Temps de funcionament

Horari de la Botiga:

Dl. - Tots: 10: 00 - 22: 00

horari d'oficina Restaurant:

Dl. - Tots: 09: 30 - 21: 30

Smaland Children's Club:

Dl. - Tots: 10: 00 - 21: 00

Ubicació

• Country: Turquia
  • Direcció: Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Cd No: 62, 34771 Dudullu Osb / Ümraniye / İstanbul

contactes

Mapa d'ubicació

Introduïu la vostra adreça en el camp de la direcció per sota del mapa i es calcularà la ruta més curta.

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.