nombre d'article 602.687.36
Descripció
-Tekstilny Pantalla difon suaument la llum i crea un ambient acollidor i relaxat a l'habitació.
les dimensions del producte
L'amplada de la pantalla de llum: 24 cm
Alçada: cm 44
longitud del cable: m 1.9

dimensions i pes de l'embalatge
embalatge:1embalatge:1Número de l'article: 602.687.36
el nombre 1
instruccions de cura
Eliminar la pols pot raspallar per a la neteja de la roba.
Дополнительная информация
Per a la pantalla del llum ordinària o un llum, utilitzar una bombeta mat. Això assegurarà una llum difusa uniforme.
Per pantalla de llum o un llum amb un ús perforada o ranurada un bulb transparent. Això crearà els patrons de llum i ombra a les parets i el sostre.
IKEA Model B1019 CLUB. Per a aquesta lluminària, són adequades les làmpades de classe energètica d’A ++ a D.
Es pot requerir un tractament especial de residus. Per obtenir més informació, poseu-vos en contacte amb les autoritats locals.

Preus a les botigues IKEA de diferents països

Aquest article no està a la venda, o té un nombre d'article diferent.

La història dels canvis en el preu de la mercaderia

Des del mes de març, 2019, del qual s'ha seguit l'historial de preus, no s'ha venut la mercaderia a cap dels països on hi ha IKEA.

articles similars

Referència: 402.802.25
pantalla tèxtil, difusor de la llum suau crea un ambient acollidor i relaxat a l'habitació.
Llum de taula CLUB

3.0 /5 Avaluació (5 vots)

Referència: 302.687.28

Referència: 903.824.86

Referència: 503.605.99

Referència: 803.824.82

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.