Opinions mobles i IKEA

IKEA_MASCROS

IKEA PS (IKEA PS) - aquest és el nom del IKEA col·leccions de disseny de luxe. recopilacions de dades anteriors dels millors dissenyadors com IKEA, i la van convidar.

Les lletres "SS" es refereix a "postdata", és a dir, estem parlant dels desenvolupaments més recents en el món del disseny suec. La primera col·lecció IKEA PS va ser presentat en 1995 any. Va ser tot un esdeveniment per als professionals i per als milions de persones comunes que es preocupen per la bellesa i la comoditat de la seva llar. L'estrena de Rússia va tenir lloc en l'any IKEA PS 2003.

Li oferim una petita selecció dels més populars en la nostra opinió subjectiva, IKEA. Aquesta llista no és certament exhaustiva, però hem tractat de ser objectiu, dut a terme la seva petita "investigació periodística"{#} Emotions_dlg.wink i tenim el plaer de presentar els resultats del nostre treball{#} Emotions_dlg.smile. Per tant, us presentem la "versió més popular dels productes d'IKEA TOP 11 Els aficionats del club d'IKEA {#} Emotions_dlg.smile".