VITSHЁ establert taules, PC 2

nombre d'article 803.833.06
Descripció
- Els taulells de vidre temperat són resistents a la brutícia i són fàcils de netejar.
-Una part del prestatge és de color marró negre, l'altre costat és de color negre. Trieu el color que vulgueu.
Peus -Regulable proporciona estabilitat fins i tot en sòls irregulars.
-Es Pot moure per estalviar espai.
les dimensions del producte
Longitud màxima: 90 cm
Ample: cm 50
Alçada: cm 50

Materials
panell de vidre: Vidre temperat
Cobert: Acer, recobriment en pols d'epoxi / polièster
Panell: aglomerat, film de melamina, plàstic
instruccions de cura
Netejar amb un drap humit.
Netejar amb un drap sec.
Comproveu regularment tots els tancaments i estrenyeu-los si és necessari.
Дополнительная информация
Aneu amb compte quan maneu el vidre. A causa de les vores i les ratllades danyades a la superfície, el vidre pot trencar o trencar de sobte. Eviteu les vagues del costat, on el vidre és més vulnerable.
Si us plau, tingui les organitzacions governamentals més específics, locals, si aquest producte a les necessitats específiques de mercaderies permeses per a l'ús professional.

Preus a les botigues IKEA de diferents països

La història dels canvis en el preu de la mercaderia

El preu mínim per a un producte 98.67 $ en equivalent va ser fixat a 2022-09-09 al país: Rússia.
El preu màxim d’un producte 98.67 $ era equivalent a 2022-09-09 al país: Rússia.
L'historial de preus està disponible des de març 2019. El gràfic per defecte mostra els països amb preus més alts i més baixos, així com el país de l’usuari. Per mostrar a la gràfica d’altres països, feu clic al nom del país d’interès situat a la part inferior del gràfic. Els preus de la taula són aproximats, en dòlars nord-americans.

articles similars

JAVSTA Conjunt de taules, peces 2 - marró fosc

Referència: 104.042.89
Les taules de Khavsta, de pi blanc, amb detalls elaborats i superfície raspada, destaquen l'ambient acollidor de la seva llar. Les taules es poden posar per separat o una per sota de l'altra per estalviar espai.
JAVSTA Conjunt de taules, peces 2 - gris

Referència: 104.142.12
VITSHЁ establert taules, peces 2 - blanc / vidre

Referència: 803.034.42
Els peus ajustables proporcionen estabilitat fins i tot en sòls irregulars.
KLUBBO establert taules, peça 2 - freixe

3.5 /5 Avaluació (2 vots)

Referència: 301.350.26
Es pot moure per estalviar espai. Tauler de taula de xapa; durable, resistent a les taques i fàcil de netejar.
KLUBBO establert taules, peces 2 - negre-marró

Referència: 501.350.25

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.