ruenfrdeites

llum de peu Vidya

3.7 /5 Avaluació (3 vots)
nombre d'article 803.605.50
-Abazhur Tela crea una il·luminació decorativa difusa.
les dimensions del producte
Max :. 7 W
Alçada: cm 138
diàmetre de la pantalla: 19 cm
longitud del cable: 198 cm

Materials
Base / bastidor: plàstic ABS, pintura
Tub: Acer, Galvanitzat
Pantalla: poliestirè, polièster 100%
Mordassa: plàstic de poliamida
Agència de ponderació: polipropilè, sorra
instruccions de cura
Eliminar la pols pot raspallar per a la neteja de la roba.
Дополнительная информация
Per a la pantalla del llum ordinària o un llum, utilitzar una bombeta mat. Això assegurarà una llum difusa uniforme.
Per pantalla de llum o un llum amb un ús perforada o ranurada un bulb transparent. Això crearà els patrons de llum i ombra a les parets i el sostre.

Preus a les botigues IKEA de diferents països

La història dels canvis en el preu de la mercaderia

El preu mínim per a un producte 41.28 $ en equivalent va ser fixat a 2019-05-31 al país: Rússia.
El preu màxim d’un producte 42.2 $ era equivalent a 2019-04-20 al país: Rússia.
L'historial de preus està disponible des de març 2019. El gràfic per defecte mostra els països amb preus més alts i més baixos, així com el país de l’usuari. Per mostrar a la gràfica d’altres països, feu clic al nom del país d’interès situat a la part inferior del gràfic. Els preus de la taula són aproximats, en dòlars nord-americans.

articles similars

llum de peu NIFORS

Referència: 303.604.92
pantalla tèxtil, difusor de la llum suau crea un ambient acollidor i relaxat a l'habitació.
CLUB llum a l'aire lliure

Referència: 303.589.17
La llum, el disseny del qual està construït sobre el contrast: es combina una pantalla rectangular amb una base d'alumini brillant d'una forma allargada en forma de gota. La llum dóna una suau llum decorativa, la brillantor de la qual es pot ajustar.
llums decoratives STRÅLA

Referència: 302.314.24
Utilitza LED; en comparació amb les làmpades incandescents consumeixen fins 85% menys d'energia i duren més que simplement 20.
STRÅLA Garland I, 16 LMP, d / pom

Referència: 302.326.83
Llum exterior STORUMAN

Referència: 903.564.30
llum suau i difusa que passa a través d'una pantalla de paper aquest llum crearà en la seva llar un ambient acollidor i relaxat.

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.

Recomanem ...