llum de peu ORSTID

5.0 /5 Avaluació (2 vots)
nombre d'article 403.605.52
-Abazhur Tela crea una il·luminació decorativa difusa.
les dimensions del producte
Max :. 100 W
Alçada: cm 155
Diàmetre de la base: 28 cm
diàmetre de la pantalla: 36 cm
longitud del cable: 204 cm

Materials
Base / tub: acer, niquelat, pintura
Shade: 100% Polièster
instruccions de cura
Escampar-la pantalla es pot treure amb un raspall suau.
Дополнительная информация
Per a la pantalla del llum ordinària o un llum, utilitzar una bombeta mat. Això assegurarà una llum difusa uniforme.
Canviar amb el llaç.
Es pot completar amb altres llums de la mateixa sèrie.

Preus a les botigues IKEA de diferents països

La història dels canvis en el preu de la mercaderia

El preu mínim per a un producte 115.12 $ en equivalent va ser fixat a 2022-09-08 al país: Rússia.
El preu màxim d’un producte 115.12 $ era equivalent a 2022-09-08 al país: Rússia.
L'historial de preus està disponible des de març 2019. El gràfic per defecte mostra els països amb preus més alts i més baixos, així com el país de l’usuari. Per mostrar a la gràfica d’altres països, feu clic al nom del país d’interès situat a la part inferior del gràfic. Els preus de la taula són aproximats, en dòlars nord-americans.

articles similars

llum de peu Sollefteå

Referència: 503.605.37
llum suau i difusa que passa a través d'una pantalla de paper aquest llum crearà en la seva llar un ambient acollidor i relaxat.
SAMTID Llum de peu / de lectura

2.8 /5 Avaluació (15 vots)

Referència: 703.605.36
Crea i dirigida i difusa llum. Il·luminació es torna més suau amb l'ajuda d'una lent.
CLUB llum a l'aire lliure

4.0 /5 Avaluació (4 vots)

Referència: 303.589.17
La llum, el disseny del qual està construït sobre el contrast: es combina una pantalla rectangular amb una base d'alumini brillant d'una forma allargada en forma de gota. La llum dóna una suau llum decorativa, la brillantor de la qual es pot ajustar.
llums decoratives STRÅLA

Referència: 902.313.79
Utilitza LED; en comparació amb les làmpades incandescents consumeixen fins 85% menys d'energia i duren més que simplement 20.
llums decoratives STRÅLA

Referència: 302.314.24

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.