ruenfrdeites

Els enllaços d'oferta poden ser el que es coneix com a enllaços d'afiliació o de referència que ens proporcionen una comissió per les compres.

Marc de llit SLÄKT

nombre d'article 003.627.46
Descripció

El llit SLEKT pot arribar a ser encara més pràctic: complementar-lo amb altres productes de la sèrie: seccions amb compartiment d'emmagatzematge, calaixos amb rodes, un tamboret acolchado o un llit estirat.

Cantonades arrodonides.

instruccions de cura

Netejar amb un drap humit.

Netejar amb un drap sec.

Дополнительная информация

Informació útil

Per ser completat amb una part inferior Lurøy somier de làmines.

Un llit extragent SLEKT proporcionarà espai per al llit i guardamobles.

La part inferior del llit, el matalàs i els llençols es venen per separat.

Per a una estada confortable

Els nens preestrenats són les persones més concorregudes que hem conegut. Creixement actiu, càrregues a l'escola, comunicació amb amics, clubs i clubs esportius ... És molt important que el nen tingui un lloc acollidor per descansar. Per això hem creat una sèrie de productes SLEKT. En el procés, vam confiar en un estudi global de les necessitats dels infants d'aquesta edat i desenvolupàvem productes amb la participació directa dels nens. Els productes de la sèrie SLEKT ajuden a organitzar recreació i emmagatzematge a la guarderia.

dissenyador

Marc d’Ebba

Preus a les botigues IKEA de diferents països

La història dels canvis en el preu de la mercaderia

El preu mínim d'un producte 0 $ era equivalent a 2022-09-13 al país: Hong Kong.
El preu màxim d'un producte 9999.2 $ era equivalent a 2022-09-13 al país: Estats Units.
L'historial de preus està disponible des de març 2019. El gràfic per defecte mostra els països amb preus més alts i més baixos, així com el país de l’usuari. Per mostrar a la gràfica d’altres països, feu clic al nom del país d’interès situat a la part inferior del gràfic. Els preus de la taula són aproximats, en dòlars nord-americans.

articles similars

Bressol de pi xinat de marc de MYDAL

3.6 /5 Avaluació (73 vots)

Referència: 001.024.52
Gran solució per a espais reduïts. Fusta massissa: material natural durador.
VITVAL llit amb llit 2

2.3 /5 Avaluació (4 vots)

Referència: 804.112.72
Els costats d’aquest llit són de teixit. Gràcies a això, hem reduït l’ús de metall per a la producció de cada llit en un 30%. Una excel·lent solució per al benefici de l’ecologia del planeta. Només cal muntar. El costat tèxtil es divideix en seccions que es porten convenientment al bastidor. Les escales es poden instal·lar a la dreta o a l’esquerra. El llit inferior es pot utilitzar com a sofà a causa dels costats alts que poden servir com a la part posterior del sofà. Per fer el llit encara més còmode, complementar-lo amb un coixí i una butxaca per un llit de la sèrie MEYLIGHET, són adequats per a la sèrie VITVAL. Construcció sostenible.
Marc de llit SLÄKT amb calaixos

Referència: 103.629.77
Els grans calaixos s’obren fàcilment. Podeu posar-hi joguines, roba i diversos aparells, en una paraula, tot allò que els adolescents solen “emmagatzemar” al terra. Línies suaus, nanses empotrades i només alguns accessoris visibles fan que el llit sigui segur i destaquen el disseny elegant. Dóna al dormitori un lloc de lluentor i personalitat amb tèxtils i coixins decoratius. La secció de la prestatgeria es pot instal·lar més a prop del capçal del llit o al peu del llit. Si necessiteu una solució addicional per guardar diverses coses petites, podeu penjar una butxaca tèxtil MYELIGHET al cap o al peu del llit. A causa del disseny del bastidor, els calaixos seran fàcils d'obrir, fins i tot si teniu una catifa elevada al vostre pis. Gràcies al tauler posterior, el llit es pot situar no només a prop de la paret, sinó també al mig de l’habitació.
Marc de llit en planxa SLÄKT

Referència: 792.277.55
Cantonades arrodonides. El llit SLEKT pot ser encara més pràctic: complementar-lo amb altres productes de la sèrie: seccions amb un compartiment d'emmagatzematge, calaixos amb rodes, un tamboret encoixinat o un llit extragrande.
Marc de llit SLÄKT amb llit desplegable

Referència: 892.277.31
Un llit extraïble és una gran solució quan un amic es queda a passar la nit amb el fill. I per guardar roba de llit i joguines hi ha dos grans calaixos.

Opinions (0)

Vostè està comentant com a convidat.

Recomanem ...