IKEA de premsa a Rússia

IKEA a Rússia

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)

A la vigília d'Any Nou, anem a resumir el que l'empresa IKEA ha fet en la construcció de la seva nova centres comercialsI veure el que els plans encara estan a l'espera del productor suec a Rússia en el futur. En primer lloc, la menció que finalment es va decidir preguntes sobre l'aspecte de la botiga IKEA de permanent. D'acord a la informació proporcionada pel Victor Ageev, cap adjunt de l'administració de la ciutat de Perm, l'inici de les obres està previst per a l'any 2017, i l'obertura - l'any 2020.

Es continua el seu treball amb èxit de la nova plataforma anomenada "Vmestokafe"Que es pot visitar tots els dies en qualsevol Moscou i Sant Petersburg. L'essència del projecte és el lloguer d'espai de la cuina per tal de preparar un àpat per celebrar la data històrica, cita romàntica, i només un passatemps agradable. La plataforma inclou 06:00 cuinesEquipat amb electrodomèstics, estris de cuina i un conjunt específic de productes. El lloc del projecte permet a la reserva lliure (Dijous - una setmana d'antelació, amb 12: 00) a través El lloc oficial. El lloc de temps de treball - dia - 13.00 -16.00 i per 19 23 hores a les tardes.

3.6666666666667 1 1 1 1 1 Valoració de 3.67 (3 Vots)

Política de devolució d'IKEADes del començament de la caiguda del fabricant suec ha canviat la política retorn i l'intercanvi dels béns venuts. Ara, els clients seran molt més capaços de retornar els béns adquirits sense haver de gastar un munt de temps que no ho és. Així, en les noves condicions dels aficionats a fer compres a IKEA se li donarà l'oportunitat de fer intercanvi o retornar gairebé qualsevol element comprat durant un any natural. Però aquesta regla només s'aplica als productes que no estaven en ús.

3.75 1 1 1 1 1 Valoració de 3.75 (4 Vots)
Cuina IKEA RússiaNo més tard, al setembre, que serà presentat a la versió russa nou catàleg IKEA. El tema principal d'aquest temps - l'aliment que vostè estarà d'acord, és una part integral i important de les nostres vides. Els dissenyadors que van participar en la preparació del nou catàleg, ofereixen una visió de les tasques quotidianes com un passatemps. I ja en una bona tradició, la sortida de publicacions precedir a l'estudi. Ara, es va dedicar al culte dels russos d'aliments, incloent un estudi de la freqüència menjar, el lloc, les emocions que provoca aquest o aquell aliment i la pregunta separada sobre els plats preferits. IKEA estava interessat en l'enquesta i la popularitat de l'hàbit de fotografiar els aliments, així com la divisió de les responsabilitats familiars per cuinar a famílies russes.
3.3333333333333 1 1 1 1 1 Valoració de 3.33 (3 Vots)

Finançar IKEA 2014D'acord amb la base de dades "SPARK-Interfax," estructura russa d'IKEA en l'últim any han accelerat el ritme de creixement dels ingressos. Per exemple, la companyia dels ingressos "Ikea Home" va créixer un 17% per a l'any anterior i va ascendir a 94,2 mil milions de rubles. La utilitat bruta lucre augment de 12,4%, que és 29,5 milions de rubles, i els guanys de les vendes (en altres paraules - benefici operatiu) - va pujar fins 11,3 milions de rubles (en percentatge - 3,4%). El benefici net va créixer un 2% (7,98 mil milions de rubles.).