ruenfrdeites

Els enllaços d'oferta poden ser el que es coneix com a enllaços d'afiliació o de referència que ens proporcionen una comissió per les compres.

IKEA de premsa a Rússia

IKEA a Rússia

3 1 1 1 1 1 Valoració de 3.00 (2 Vots)

Segons RIA "Novosti", que es refereix, al seu torn, Aslan Tkhakushinov - Cap de la regió, a la República d'Adygea s'ampliarà IKEA espai al detall. ampliació prevista d'espai al detall en dues ocasions, en aquest moment ja es va iniciar abans de l'obra, segons l'informat per la direcció de la filial sueca de la detallista - l'empresa "IKEA MOS".

3 1 1 1 1 1 Valoració de 3.00 (2 Vots)

L'abril de l'any passat, l'empresa IKEA va anunciar que té la intenció de desenvolupar els mobles amb funció de càrrega sense fil. Un mes més tard, es va posar en marxa els primers models amb integrada carregadors. Entre aquests mobles - taules, llums i taules sense cables, que estan constantment en el camí. En lloc de cobrar representat "signe", prou com per posar el seu dispositiu i s'iniciarà la càrrega. A més, el moble té un incorporat port USB, que es pot utilitzar si el dispositiu no admet tecnologia de càrrega sense fils.

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)

A la data de la declaració oficial rebuda 28 de gener als mitjans de comunicació que l'empresa IKEA encara complir amb els seus plans per a la construcció d'un centre comercial Chelyabinsk. Adquisició de terres 40 hectàrees al districte de Sosnovsky regió de Chelyabinsk, pos. Terem. S'espera que inversió Serà almenys 10 milions de rubles russos.

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)

Una gran notícia per als fans d'IKEA! Gener 11 resolgui el problema amb l'elecció de la trama edifici centre comercial IKEA a Krasnoyarsk. L'empresa IKEA ha arrendat terres al barri "Solontsy-2", que es troba a prop del centre comercial "Planet" i hipermercats "Lenta". A més de l'obra de construcció a la botiga, el gegant suec ha adquirit un terreny contigu a la ubicació a l'aparcament. Com a resultat de les operacions OOO "IKEA MOS" Es va convertir en el propietari de dues parcel·les, que va costar un milió i 244,2 13,7 milions de rubles russos.

1 1 1 1 1 1 Classificació 1.00 (1 Vot)

desembre de l'any 3 2015 per a l'empresa IKEA s'ha convertit no només una data, un dia significatiu a partir del qual el fabricant suec ha ampliat la gamma de Bistro и restaurants en territori rus. Els nous productes que s’ofereixen als clients inclouen una gran selecció de cafès i iogurt congelat. Aquesta innovació s’emmarca en la tendència d’IKEA de millorar la vida de les persones, aquesta vegada a través de solucions gastronòmiques que estan en la tendència d’una alimentació saludable. Els desenvolupaments moderns d’IKEA permeten minimitzar l’efecte nociu sobre medi ambient. Per tant, una selecció conscient dels ingredients beneficia no només a les persones, sinó també a la natura.

Recomanem ...