IKEA de premsa a Rússia

IKEA a Rússia

La premsa va començar a aparèixer la següent notícia sobre el desenvolupament d'IKEA a Rússia. La primera notícia arriba a posar en marxa una fàbrica de mobles Nóvgorod. No obstant això, l'execució del projecte és només en la manera de prova. Ja hem esmentat que la posada en marxa fàbrica de mobles - OOO "IKEA Indústria Novgorod" - estava prevista per a l'estiu d'aquest any.

Implementació projecte per a la construcció del centre comercial MEGA, d'acord amb la IKEA Centres de RússiaNo s'efectuarà. Estava previst que l'edifici serà erigit en el lloc, que es troba entre la carretera - Zvenigorod i Khoroshevskoye. Els amos d'aquests territoris - que porten a terme "Relight" i l'empresa "Glavstroy-desenvolupament". Més d'hora a la premsa He esmentat que aquest lloc serà el centre comercial "Verd Mall" i IKEA també estan tractant d'arribar a un consens i per a la compra d'aquesta terra. Com a resultat de l'acord de l'empresa no va venir. Manual d'IKEA justificar aquesta excessiva inversió per al projecte.

representant AO "KAZNEX INVEST", Aigerim Zhusupova, ha anunciat la disponibilitat immediata d'en botigues IKEA catifes kazakhs, que el fabricant és l'empresa LLP "bola Tèxtils". Aquesta empresa produeix 5 milions de peus quadrats. m catifes i moquetes anualment. Avui en dia, la companyia també està treballant en l'exportació i 30% de la producció va als mercats dels països de la CEI: Rússia, Bielorússia, Ucraïna, i del Kirguizistan i Armènia.

Molt sovint, l'empresa té IKEA enquestes entre els russos. En una de les pròximes enquestes fabricant suec va tractar de trobar la manera de relacionar-se amb la qüestió de la disposició dels russos de casa seva. L'enquesta va ser realitzada conjuntament per l'Institut i la investigació de mercat GfK. IKEA ha tractat de trobar la manera de canviar l'actitud de Rússia als habitants de la casa per 15 anys. 78% dels enquestats va dir que la seva atenció a casa ha augmentat de forma espectacular, 67% va dir que ara casa reflecteix les seves aficions i interessos personals.

L'enquesta va mostrar que 100% dels enquestats en els últims anys 15 res va canviar en interior seu apartament. 35% d'ells han canviat la situació, mobles i accessoris actualitzat comprat. 47% ho va fer parcialment, deixant alguns elements de l'antiga situació. 87% anual fer la compra d'una casa, encara que sigui mínima. 63% fer canvis en l'entorn de la llar menys - un màxim d'una vegada durant anys 4-5.

Per davant de la més bella de festa, primer dia de festa de la primavera - 8 març. En previsió d'aquest dia, tots els regals de compra desconcertat per les seves esposes, mares, àvies, col·legues, i simplement aquells que els agrada fer alguna cosa agradable. IKEA ha ofert regals a 8 de març, que es pot seleccionar en el catàleg.